Pages

Thursday 25 April 2013

inilah cerita budak-budak zaman sekarang

baru2 ni kita digemparkan dengan kes buli...video upload kat youtube..memang berani ar....
dan sekarang macam2 yang dah jadi..budak2 makin berani...gaduh sana..gaduh sini...

DISEBABKAN AKU NI SELALU ONLINE FB..MACAM2 LA KARENAH ORANG YANG AKU NAMPAK

aku terbaca komen sorang penjaga yang mengatakan bahawa guru2 sekolah aku makan gaji buta,tak reti jaga murid2....public kot,kesian page sekolah aku...tcemar macam tu...
tapi apa2 pun aku tak dapat terima apa yang penjaga tu komen...dia tak tahu anak dia buat apa kat sekolah...dia tak tahu macam mna perangai budak2 nakal kat sekolah...
cikgu aku dulu sampai terjerit2,nak suruh pelajar masuk kelas....

kadang2 ada cikgu sampai merajuk sebab ramai pelajar tak datang kelas....

TAPI SENANG-SENANG JA PROFESSION GURU KENA AIB
belum cuba belum tahu

tak ramai yang sedar pengorbanan cikgu,tambah2 zaman moden ni...
pelajar2 semakin manja....
kene rotan sikit..dah report pihak atasan TANPA AMBIL SEBARANG PENGAJARAN LANGSUNG
kesian cikgu...
dan hasilnya pelajar2 NAIK LEMAK

HARGAILAH GURU KITA
penat,nak kena kejar pelajar....padahal pelajar yang patut kejar guru....

4 comments: