Pages

Sunday 28 April 2013

tamatnya kehidupan sebagai pelajar kolej matrikulasi

hari ni hari kedua last sebelum aku meninggalkan kolej...paper kimia petang nanti...esok paper fizik...pastu balik.... sja gtau awal,sebab pasni aku dah payah nk online..xdak pun kemudahan internet kat rumah.. =(

kehidupan kat kolej matrikulasi ni bukanlah sesuatu yang susah,cuma ia lebih mementingkan pengurusan masa yang sebaik2nya... bukan macam aku,last2 minit baru nak study,wat latihan suma...aduh...

sapa2 yang tengah sambung belajar pun akan cakap cmtu... cuma matrik ni cepat,so kena cekap dalam wat keja dan blajar....jangan tangguh2....maybe ada sapa2 nak masuk matrik,JANGAN TAKUT SAHUT CABARAN NI KALAU  PANDAI URUS MASA!

xdak apa nak cakap dah cuma boleh tunjuk apa yang aku buat pada hari2 terakhir kat kolej ja...haha
bas kolej,yang baru 'dirasmikan' oleh kami yakni Batch ke 4 KMTK

kawan2 aku study kat bilik aku..sesak

study last minit

hari ni,pengesahan borang keluar dari kolej

dah macam2 pengedar air mineral lak...padahal full dengan barang2

loker aku...cara nak study 2 dalam 1(bukak pintu loker sambil baca)

study smart-kaji past year question

mengingatkan kita pada yang tidak bernasib baik di sana

chow dulu!

No comments:

Post a Comment